Is er een manier om contact met YouTube te zoeken via e-mail?

Bijvoorbeeld als je het weet kun je me het e-mailadres geven van de YouTube community.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Nee, alleen via de volgende opties kun jij je in verbinding stellen met Youtube:

Twitter
Instagram
Facebook
Google+
Tumblr

En zoals je al opgemerkt hebt maakt email geen deel uit van dit rijtje met voldoende alternatieven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je hulp, ik hoop dat ze snel terug reageren. :)
je kan op die manier geen contact krijgen ze hebben wel een ''help kanaal''
dat heet: youtube help, maar verder kan je ze niet via youtube contacteren