Hoe werkt Instagram?

Ik zit er aan te denken om te beginnen met Instagram, maar hoe werkt dit eigenlijk precies? Ik hoor er steeds vaker mensen over namelijk.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Met Instagram kan je foto's en video's van jezelf en van andere bron (met bronvermelding) delen. helaas kan je er geen zoekvragen bijzetten net als bij Twitter en Facebook helaas
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Instagram is een social media kanaal, net als Facebook. Wel is het met name bedoeld voor het plaatsen van foto's en video's. Je kunt een bericht posten in je tijdlijn, maar ook een storie maken die 24 uur zichtbaar is.

Instagram is erg populair onder jongeren. Je ziet ook dat het aantal Facebookers nauwelijks nog toeneemt, maar Instagram nog een constante groei laat zien. Zeker het aanraden waard om hier een account aan te maken. Succes!!