Wie is Famkelouise en wat doet ze precies?

Weet jij het antwoord?

/2500

Famke Louise is een 18 jarig meisje dat van vloggen haar hobby/beroep gemaakt heeft. Een liedje 'Op me Monnie' is een wereldhit in Nederland geworden en zij heeft daarmee al eens binnen een maand €6.000,00 verdiend! Of het je smaak is of niet: well done, Famke! :) "Op dat gebied was deze debuutsingle een meesterzet. Op Me Monnie werd in een week tijd meer dan 3 miljoen keer bekeken en voerde op Spotify zelfs de Nederlandse hitlijst aan."

Bronnen:
https://www.volkskrant.nl/media/wie-is-fam...

Famke louise is momenteel een vlogster em sinds kort ook zangeres. Ze is bekend geworden door de Youtube Pranksters de "AWR-Squad", bestaande uit Armoowasright, Snapking, Kwaaivines en JoeyBravo. Ze was de vriending van Snapking (Tim). Vlak nadat bleek dat de video's van de AWR-squad nep bleken, en deze mensen een slechte naam kregen, viel deze groep uit elkaar. Zo hield ook de relatie tussen Famke en Tim op. Ieder begon zijn eigen weg (ze gingen vooral de muziekindustrie in). Famkelouise begon te vloggen over vooral meisjesdingen en probeerde haar slechte naam achter haar te laten. Ze werd steeds iets bekender en ging ook meedoen aan tv-programma's. De bekendste daarvan is Hollands Next Top Model. Deze maand heeft ze haar eerste single uitgebracht, genaamd op me monnie. Deze single werd veel geluisterd en de meningen erover zijn sterk verdeeld. Femkelouise heeft aangegeven dat de muziekindustrie een grote droom van haar was en dat er waarschijnlijk meer liedjes van haar komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100