Famke Louise is een 18 jarig meisje dat van vloggen haar hobby/beroep gemaakt heeft. Een liedje 'Op me Monnie' is een wereldhit in Nederland geworden en zij heeft daarmee al eens binnen een maand €6.000,00 verdiend!

Of het je smaak is of niet: well done, Famke! :)

"Op dat gebied was deze debuutsingle een meesterzet. Op Me Monnie werd in een week tijd meer dan 3 miljoen keer bekeken en voerde op Spotify zelfs de Nederlandse hitlijst aan."
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
"het nummer [spookt] nog altijd door mijn hoofd (...). Op Me Monnie, heet het, want alles draait om geld, vindt Famke Louise, die in een goede maand al 6000 euro met haar vlogs verdient." staat op https://www.volkskrant.nl/media/wie-is-famke-louise-en-wat-heeft-zij-in-godsnaam-gedaan~a4541548/. Dat ze die 6000 euro met het liedje heeft verdiend, dat staat dus niet in het artikel in de Volkskrant.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Antoni Ik heb mijn vorige antwoord verwijderd,
Zie wat ik aanhaalde uit de bron. In een andere bron vond ik de tekst dat zij zelfs een keer €6.000,00 in een maand verdiend heeft, een mooie prestatie. Zeker als je elders leest dat iemand die het maar niets vind, dagelijks de clip afspeelt en weer besluit dat het niet goed is. :) Ik heb veel bronnen gevonden, maar niet de juiste, helaas. https://www.nporadio1.nl/de-nieuws-bv/onderwerpen/435498-famke-louise-bewijst-weer-nieuwe-popsterren-worden-geboren-op-youtube%22 http://www.girlscene.nl/artikel/23816-famke-louise-rekent-op-deze-manier-af-met-haters-van-op-me-monnie https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/video-vlogger-famke-louise-is-klaar-met-alle-kritiek https://www.funx.nl/news/funx/35481-famkelouise-reageert-op-kritiek-nesim-najih https://www.funx.nl/news/up-2-date/35499-famke-louise-bij-rtl-late-night-als-het-zo-slecht-was-zouden-boef-en-frenna-het-niet-remixen
Famke louise is momenteel een vlogster em sinds kort ook zangeres. Ze is bekend geworden door de Youtube Pranksters de "AWR-Squad", bestaande uit Armoowasright, Snapking, Kwaaivines en JoeyBravo. Ze was de vriending van Snapking (Tim). Vlak nadat bleek dat de video's van de AWR-squad nep bleken, en deze mensen een slechte naam kregen, viel deze groep uit elkaar. Zo hield ook de relatie tussen Famke en Tim op. Ieder begon zijn eigen weg (ze gingen vooral de muziekindustrie in). Famkelouise begon te vloggen over vooral meisjesdingen en probeerde haar slechte naam achter haar te laten. Ze werd steeds iets bekender en ging ook meedoen aan tv-programma's. De bekendste daarvan is Hollands Next Top Model. Deze maand heeft ze haar eerste single uitgebracht, genaamd op me monnie. Deze single werd veel geluisterd en de meningen erover zijn sterk verdeeld. Femkelouise heeft aangegeven dat de muziekindustrie een grote droom van haar was en dat er waarschijnlijk meer liedjes van haar komen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4pokes500, Famke Louise heeft jammer genoeg niet meegedaan aan hollands next top model maar aan models in paris. Jouw antwoord is dus niet 100% kloppend.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorey, klopt!