Wat betekent xxx als een meisje dat tegen je zegt?

Op msn zeggen vriendinnen tegen mij xxx, wat betekent dit (het is sowieso niet sexueel bedoelt)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
64.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het betekent dat ze lid van de geheime "xxx" Triple X sekte zijn.

Antwoorden (8)

dat zijn kusjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xxx = 3 kusjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit stond laatst in de quest: vroeger werd een x gebruikt als je je naam niet kon schijven. men zette dan een kruisje en kuste daarop. nu betekent een x nogsteeds een kus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Maar ook dan is het mogelijk dat je niet kan schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of er ligt een schat onder begraven.
X marks the spot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig! Prima antwoord met gratis de etymologie daarvan! ^^
Van vroeger komt dit overgewaaid uit de filmclassificering in Amerika. Als iets daar 'X-rated' was, betekende het dat er extreme vormen van seks in voorkomen. Dit is door filmmakers dan weer vervormd tot xxx, wat dan wel héél erg zou zijn.
Dit is de oorsprong, en het antwoord op je vraag:

Dit zijn de emoticons voor 3 kusjes. Met wat fantasie zou je hieruit drie getuite mondjes voor kunnen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de 3 x'en komen weer uit amsterdam en de wallen aldaar. Vandaar ook het x-rated (;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha die amsterdammertjes was ik vergeten inderdaad!
Kusje kusje kusje, oftewel, ik gun je meer dan 1 kusje. Oftewel, ik vind je lief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij betekent dat gewoon groetjes, of eventueel kusjes enz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon 'kusjes!', doei ofzooww
Ik (benookeenmeisjevan13) sluit zelf ook altijd af met xxx of een 'kus smiley' op hyves of msn ;p
Duuusss...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn 3 kusjes zoals we in nederland gewend zijn.