Kan een gezamenlijke vriend op Facebook mij blokkeren bij een andere vriend?

Ik ben bij een vriend geblokkeerd, naar haar zeggen is dit door een gezamenlijke vriend van ons gebeurd en heeft zij dit zelf niet gedaan. Is dat idd mogelijk, mijn inziens niet gezien de privacy wet ed.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Privacy wet heeft er niks mee te maken, dit kan niet via FB instellingen.
Persoon A kan niet zeggen 'B mag C niet meer zien'. Persoon B kan alleen zelf instellen dat hij/zij C wil blokkeren.

Antwoorden (1)

Privacy wet heeft er niks mee te maken, dit kan niet via FB instellingen.
Persoon A kan niet zeggen ‘B mag C niet meer zien’. Persoon B kan alleen zelf instellen dat hij/zij C wil blokkeren.

De gezamelijke vriend heeft dit dus niet gedaan, tenzij hij/zij rechtstreekse toegang had tot het account van je vriend.
Ritsuka