Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik iemand benaderen die mij geblokkeerd heeft?

Er is een meisje die dezelfde hobby (dj) heeft als ik. Zo hebben we elkaar gevonden en hadden we contact via diverse sociale media.

Opeens blokkeert ze me overal op terwijl ik niks heb gedaan. Ze woont niet ver (40km) van mij vandaan dus het leek een leuk idee om samen een paar projecten te doen op gebied van onze hobby.

Ik vraag me af waarom ze mij blokkeert, maar hoe kan ik haar benaderen daar over? Via instagram kan ik haar nog wel bereiken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De ene persoon blokkeert een ander persoon, meestal omdat men geen prijs stelt op contact.
Het blijft dan gissen wat de reden kan zijn, maar de ander is niet verplicht dit mee te delen.
Waarom vraag je het niet via Instagram?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ehm.. ik heb geen ervaring met social media, maar normaal gesproken zou ik zeggen: door het te vragen. Dat gaat echter alleen op als je elkaar ook buiten social media om kent. Maar als je iemand alléén via social media kent en iemand blokkeert je, dan neem ik aan dat dit betekent dat deze persoon geen contact meer met je wil. Dat hoeft toch niet per se te zijn omdat je 'iets gedaan' hebt? Misschien heeft ze besloten om iedereen die ze niet IRL kent te blokkeren omdat dat veiliger voelt, of heeft ze zoveel contacten dat ze het allemaal niet meer bij kan houden en heeft ze een soort grote schoonmaak gehouden in haar contacten.
Rutge
6 jaar geleden