Hoe kan ik iemand benaderen die mij geblokkeerd heeft?

Er is een meisje die dezelfde hobby (dj) heeft als ik. Zo hebben we elkaar gevonden en hadden we contact via diverse sociale media.

Opeens blokkeert ze me overal op terwijl ik niks heb gedaan. Ze woont niet ver (40km) van mij vandaan dus het leek een leuk idee om samen een paar projecten te doen op gebied van onze hobby.

Ik vraag me af waarom ze mij blokkeert, maar hoe kan ik haar benaderen daar over? Via instagram kan ik haar nog wel bereiken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De ene persoon blokkeert een ander persoon, meestal omdat men geen prijs stelt op contact.
Het blijft dan gissen wat de reden kan zijn, maar de ander is niet verplicht dit mee te delen.
Waarom vraag je het niet via Instagram?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ehm.. ik heb geen ervaring met social media, maar normaal gesproken zou ik zeggen: door het te vragen. Dat gaat echter alleen op als je elkaar ook buiten social media om kent. Maar als je iemand alléén via social media kent en iemand blokkeert je, dan neem ik aan dat dit betekent dat deze persoon geen contact meer met je wil. Dat hoeft toch niet per se te zijn omdat je 'iets gedaan' hebt? Misschien heeft ze besloten om iedereen die ze niet IRL kent te blokkeren omdat dat veiliger voelt, of heeft ze zoveel contacten dat ze het allemaal niet meer bij kan houden en heeft ze een soort grote schoonmaak gehouden in haar contacten.
Rutge
6 jaar geleden
Beste jongen je bent zojuist afgewezen door het andere geslacht (mij ontelbare keren overkomen). Meestal is het andersom en dan is het meisje naïef en de jongen wil seks. In dit geval wil de jongen vriendschap (als ik zo vrij mag zijn daar vanuit te gaan) en de jongedame: interpeteert dit anders dan jij overbrengt óf ze interpeteert de door jou overgebrachte informatie juist waardoor ze jou als persoon onaantrekkelijk vindt waardoor ze de persoon in kwestie gaat afstoten. Het afstoten doet zij digitaal, zij blokkeert jou. Een digitale blokkering kan goed vertaalt worden naar de tastbare wereld. In de tastbare wereld betekent een blokkering in het contact van jou haar kant op. In welke zin dan ook. Zij wenst dan niet meer benaderd te worden.
In het voor jou meest gunstige geval is ze erg onzeker over de jongens die haar benaderen waardoor ze nog niet 1, 2, 3 weet of een jongen te vertrouwen is. Jij weet dat je te vertrouwen bent waardoor je haar dit wil laten zodat zij het weet. Mocht je mijn theorie interessant vinden dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met je verdere vragen.
Groeten een jongen die veel meer blauwtjes heeft gelopen dan dat die meisjes heeft ontmoet en nu een leuke vriendin heeft.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt haar via Instagram benaderen en om uitleg vragen. Niet beschuldigend, maar gewoon vragen hoe het zit. Het kan zijn dat ze geen contact meer wilt, om wat voor reden dan ook. Maar er zijn zoveel andere redenen waarom iemand mensen blokkeert. Aangezien ze je op Instagram niet heeft geblokkeerd, is er misschien iets anders aan de hand.Tenzij ze je nog van plan is om je daar ook te blokkeren, dus ik zou wel snel wezen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rutge, ik ben zelf óók een meisje. Maar we hebben een hobby (dj) dat vooral door mannen gedaan wordt, daarom vond ik het zo leuk dat er eens een meisje is!

Antwoorden (1)

Je kan haar dm'en (direct messagen) via Instagram. Als ze je niet geblokkeerd heeft daar, krijgt ze deze berichten gewoon binnen (als haar profiel op prive staat en je volgt hasr niet, krijgt ze echter eerst een melding dat je een bericht wil versturen. Deze kan ze dan afwijzen zonder de berichten te lezen)