Hoe kan ik meerdere foto's in mijn profielfoto van whatsapp zetten? B.v. 4 kleine foto's van de kleinkinderen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
22.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat de foto's moeten worden samengevoegd tot één foto met behulp van een fotobewerkingsprogramma zoals photoshop/gimp/paint

Antwoorden (1)

Dit kun je doen door een app te downloaden waar je 'collages' mee kunt maken. Er zijn er heel veel, Instagram heeft bijvoorbeeld een extra app die 'Layout from Instagram' heet, die vind ik zelf simpel en goed werken. Hierbij kun je meerdere foto's selecteren en die op de goede volgorde zetten zodat je meer foto's in één krijgt! Je kunt ook foto's spiegelen of bijvoorbeeld één grotere en een paar kleinere ernaast zetten. Deze app of een vergelijkbare kun je vinden in de Google Play store of als je een iPhone hebt in de appstore van hun.