Kan iemand die ik als vriend toegevoegd heb op facebook al mijn activiteiten op fb zien ?

Ik heb iemand toegevoegd op fb , nu vraag ik me af of hij al mijn berichten kan zien die ik plaats in groepen waar ik lid van ben ? Ik heb deze groepen wel niet zichtbaar gezet ... maar k vraag me eigenlijk af wat ziet een fb vriend alles ? of kan je dat instellen????

6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je een bericht plaatst kun je bij "wie kan dit zien" instellen "aangepast"
Jij bepaald dan wie het bericht kan lezen...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
doralien
6 jaar geleden
hoe en waar kan ik dat instellen ???
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De antwoorden en opmerkingen tot nu toe geven geen antwoord op je vraag. Ik ga even kijken of ik het kan vinden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat Ritsuka zegt klopt. Als het een open groep is, kan iedereen zien wat er gepost wordt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In besloten groepen kan iedereen die tot die groep behoort het lezen. Dus als deze persoon toegevoegd is aan deze groep, kan hij/zij dus meelezen....
Openbare groepen kan door iedereen gelezen worden.
(Ik had de vraag niet helemaal goed gelezen/begrepen...)