Op Pinterest zijn vaak leuke dingen die ik graag bewaar. Maar waar kan ik nu die bewaarde items terugvinden op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.5K
SimonV
7 jaar geleden
Heb je ze via je mobieltje op je computer opgeslagen?
Dan zouden ze hier staan:
DCIM > 100PINT > Pins. http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s4/545438-where-my-photos-saved-pinterest.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@SimonV Dan staan ze daar op je mobiel toch? Als je ze opslaat op je PC, dan staan ze waar je ze opslaat.
SimonV
7 jaar geleden
Ach ja, link niet goed gelezen. Bedankt voor de correctie.
Ritsuka
7 jaar geleden
Als je ze opslaat op je account, staan ze alleen op de website. Als je ze download naar je pc, staan ze in de locatie waar jij downloads opslaat.

Antwoorden (2)

Meestal staan ze bij downloads. Indien niet, dan kan je als volgt doen:
je bewaart weer iets. dan krijg je de plaats waar het wordt opgeslagen te zien. Zo weet je ook waar de rest waarschijnlijk werd bewaard.
Je kan dan een aparte map maken, bv; met de naam Pinterest, en voortaan die map kiezen. Zo vindt je altijd alles terug.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk dank voor dit snelle antwoordt op mijn vraag. Ik ga het gelijk toepassen. Groetjes, Edelweiz
Wat je in Pintrest bewaart, bewaar je op de servers van Pintrest zelf. Je moet dus altijd daar inloggen om je pins te zien. Wil je ze op je PC hebben staan, dan zal je betreffende afbeelding handmatig moeten downloaden. Niet alles laat zich echter downloaden dus je zal toch zo nu en dan op Pintrest moeten inloggen.