Als ik mijn status op Facebook verwijder, zijn dan alle berichten weg die gedeeld zijn door mijn vrienden?

Stel ik deel een zelfgemaakte/geschreven foto/status op Facebook. Die status word gedeeld door mijn vrienden. En later verwijder ik mijn staus van mijn Facebook (het origineel). Zijn dan al die door mijn vrienden gedeelde statussen van mij ook verdwenen? Of blijven die wel op Facebook staan nadat ik mijn eigen originele bericht heb verwijderd?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Ja, alles wat anderen van jou gedeeld hebben, wordt verwijderd als je het zelf verwijderd. De deelactie van iemand is niet veel meer dan een link naar jouw status of foto. Reacties die zij krijgen zijn dan dus ook verdwenen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!