Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na geweigerde vriendschapsverzoek op FB, geen mogelijkheid meer om nog één te sturen. Wat is de reden?

Ik heb recentelijk iemand een verzoek gestuurd, maar na een tijdje niks gehoord te hebben ben ik naar diegene's profiel gegaan en zag ik dat het knopje 'vriendschapsverzoek is verstuurd' weg was. Er was alleen nog maar de optie 'Bericht'. Volgens mij is mijn verzoek dus geweigerd, maar waarom kan ik bij deze persoon maar 1 keer een verzoek sturen? Heeft diegene iets geblokkeerd waardoor dat zo is, of..?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
16K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben niet zo heel erg thuis op FB met alle regeltjes, maar ik heb wel meegemaakt, dat ik iemand wegdrukte een naam, en dat die niet meer tevoorschijn kwam.
Ook hoorde ik dat als je iemand een vriendschapsverzoek stuurt en het wordt geweigerd, dat je niet zelf nog een keer kunt proberen. Je moet wachten op de ander.

Je kan natuurlijk wel een berichtje sturen en gewoon vragen of jullie FB vrienden worden!

Dus het systeem heeft jou geblokkeerd, dat hoeft de ander niet te doen, die reageert er gewoon niet op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat denk ik ook. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat diegene je heeft geblokkeerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding