Hoe kom ik in een oud instagram account?

Mijn dochter heeft een oud instagram account die ze wil verwijderen, maar ze weet het wachtwoord niet meer. Er kan een mail gestuurd worden om het wachtwoord te veranderen, maar het gekoppelde emailadres is niet goed. M.v.g. Annemarie Prins

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk een account te verwijderen zonder in te loggen.
Het is niet mogelijk in te loggen zonder wachtwoord.
Als wachtwoord onbekend is en mailadres niet meer werkt / niet correct is opgegeven, dan kun je niets doen met het account.

1 uitzondering:
Als het gekoppelde mailadres ook is gebruikt voor een facebook-account, waar ze nog wel toegang heeft, dan kan wel via facebook worden ingelogd op instagram.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik dacht al zoiets te lezen, maar weet het nu zeker. Bedankt. Weet U ook hoelang zo'n account blijft bestaan?
Inekez1
7 jaar geleden
Ik kon daar zo snel niks over vinden, maar het zal me niet verbazen dat er een keer een opschoonactie gaat plaatsvinden van accounts die lange tijd niet meer worden gebruikt. Geen idee of instagram daar beleid voor heeft, of misschien in de toekomst nog gaat maken.