Wanneer zie ik iemands verhaal op Snapchat?

Ik heb iemand toegevoegd op snapchat.
Zij staat nu ook als 'toegevoegd', en in mijn vriendenlijst.
Bij wie mij heeft toegevoegd zie ik haar echter niet, maar ik weet dat zij niet veel mensen terugvolgt.
Ook zie ik geen verhaal van haar, terwijl zij die wel heeft gezet, want dat weet ik van mijn zoon, die haar ook op snapchat volgt.
Heb ik iets in de instellingen niet juist gezet? Of ben ik iets vergeten aan te vinken, of komt het omdat zij mij waarschijnlijk niet terugvolgt? Dat zou in principe toch niet moeten hoeven om iemands verhaal te volgen?
Groetjes, Anouk.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
10K

Antwoorden (1)

waarschijnlijk komt dit inderdaad omdat ze jou niet terug volgt. bij snapchat staat bij de instellingen iets zoals snaps ontvangen van niet-vrienden. dit staat standaard uit, je moet dit zelf aanzetten als je deze functie wilt gebruiken. zij heeft het dus (waarschijnlijk) uitstaan, en zij moet jou inderdaad terug volgen wil je haar verhaal zien.