instagram blokkade opheffen?

Mijn instagram is ws gehackt en nu moet ik een verificatie sturen met gmail maar deze komt niet aan. Ook de mails van instagram komen niet aan op gmail. Wel krijg ik respons op mijn Hotmail maar ze blijven aangeven dat ik het op dat andere account moet bevestigen dat ik het echt ben. Ik ben aardig onthand. Ik hoop tips te krijgen. Alvast bedankt. Groet Judith

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het enige wat je in zo,n geval kan doen is bij Facebook(Instragram) een melding doen. In de bron heb ik een linkje toegevoegd waar je dat voor elkaar kan krijgen.

Als er verder nog hulp nodig is bij het invullen van het formulier, dan hoor ik dat graag.