Hoe kan je op snapchat snaps maken achter elkaar waardoor je bijvoorbeeld een keer in je bed ben en de andere keer in je auto bijvoorbeeld?

Namelijk er is een jongen die mij een keer een snap stuurde , het waren 2 foto's achter elkaar, eentje was een in de auto , en de andere was in zijn bed.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Het waren hoogstwaarschijnlijk 2 verschillende snaps die gestuurd werden, aangezien er enkele updates terug ervoor gezorgd is dat alle openstaande snaps van die vriend direct na elkaar afspelen.