Mijn instagram account loopt vast, hoe kan ik dit oplossen?

Als ik op mijn persoonlijke account zit (2600 volgers), is de app ontzettend traag bij mij. Maar als ik op wat andere accounts die ik heb inlog, is hij gewoon normaal. Kan het zijn dat er een hacker op mijn account zit? En zo ja, hoe kan ik hem wegkrijgen? Wachtwoord heb ik al meerdere keren gewijzigd, dus je zou zeggen dat het geen hacker kan zijn.

Wie kan mij helpen? Het is best wel storend namelijk.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K
capthavoc
8 jaar geleden
Waarmee bekijk je de instagram account pc of smartphone ipad ?
hacker hoef je niet bang voor te zijn lijkt Misschien een kwestie van een goeie schoonmaak beurt ?
Een goeie cleaning app ? misschien

Antwoorden (1)

Hallo,

Nee je hebt geen last van een hacker hoogst waarschijnlijk heeft je mobiele telefoon moeite met het laden van het aantal volgers. (ik weet niet welke telefoon je hebt?) Wat je zou kunnen doen is inloggen op instagram bij iemand die een snellere telefoon heeft en kijken of het probleem zich blijft voordoen...

Met vriendelijke groet,

Kevin