Hoe schakel ik op FB uit dat er 'herinneringen' worden aangeboden?

Ik krijg elke dag wel een zogenaamde herinnering, iets dat ik ooit had gepost. Ik wil deze dingen liever niet voorgeschoteld krijgen. Kan ik dat uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Er is geen optie om de app die hiervoor zorgt uit te zetten. Je kunt er wel filters inschakelen om herinnerngen van bepaald personen of datums niet te zien. Je kunt hier ook een periode insllen waaruit je geen herinneingen wilt zien. Door deze periode te laten beginnen voordat je op FB zat en te laten doorlopen tot ver in de toekomst, krijg je geen herinneringen meer te zien.

Om dit filter in te stellen zul je naar de desktopversie van FB moeten gaan. Via 'Apps' in het navigatievenste links, ga je naar 'On this day'. Via de instellingen rechtsboven kom je bij 'Data' en 'Filters'.