Is het slim om alle advertenties op youtube aan te zetten voor inkomsen genereren ?

Hallo, op youtube ben ik begonnen om inkomsten genereren in te schakelen. tot nu toe is alles duidelijk, alleen zag ik dat je 3/4 dacht 3 vinkjes kon aantikken bij welk type advertentie. Ik heb maar alles aangevinkt omdat ik dacht , ja waarom niet hoe meer hoe beter ? Is dit eigenlijk wel zo slim ? Ik kon er nog niks over vinden vandaar deze vraag. Groeten andy !

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, het is een slimme manier ! Er zijn vele andere manieren om de adverteerders display-advertenties aan gebruikers. De meest populaire manier is om adware te creëren om advertenties te laten vallen , zodat ze inkomsten kunnen genereren ! Adware zoals DealSquib is een van hen ! wees creaful met dat!

http://www.pccaretips.com/blog/get-rid-of-ads-by-dealsquib-step-by-step.html