hoe kan ik mijn reacties zien onder mijn eigen youtube videos?

Ik plaats videos op youtube en ik krijg soms ook reacties. Daar kan ik gewoon op reageren. Maar als ik later terugkom op mijn eigen video dan zie ik mijn eigen antwoorden niet. Dan reageer ik perongeluk dubbel. Ik kan ze wel zien in de creator studio maar niet gewoon onder de video. Eerst kon ik het wel gewoon zien. Is dit gewoon een instelling van youtube of is er echt iets mis?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kan het beste reageren op de computer je gaat dan naar :
mijn kanaal
videobeheer
community
reacties
-
dan zie je alle reacties die zijn geplaatst en kan je ze bijna allemaal beantwoorden.
sommige gebruikers kunnen namelijk instellen dat niemand kan reageren op hun reactie.