Hoe kan ik popup meldingen van Facebook rechtsonder op de PC verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meestal door op het kruisje te drukken, maar ik heb geen Facebook dus zeker weten doe ik het niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoelt u het pictogram of een programma.

Het beste antwoord

Log in op Facebook..
Instellingen> meldingen>desktop en mobiel> dan staat er: Bekijk je meldingen in de hoek van je computerscherm, zelfs als Facebook is gesloten. >kies je browser en kies uitschakelen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is precies de oplossing waarnaar ik op zoek was. Hartelijk bedankt.

Andere antwoorden (1)

Hallo silverway,

Als je links van de URL op het groene slotje klikt, zie je onder rechten 'Meldingen: Toegestaan door jou'. Als je hierop klinkt, kan je 'Altijd blokkeren op deze site' aanvinken. Dit zou het probleem moeten oplossen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het ging om dit soort meldingen: http://imgbox.com/RZ9VVC0A Er is geen groen slotje. De juiste oplossing is gegeven door merleveen. Toch bedankt voor je reactie.