Bestaat er een lijst met landen en erachter hoeveel geld je met youtube bijvoorbeeld per 1000 views kan verdienen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat wordt meestal bepaalt door YouTube zelf. De inkomsten van views zijn meestal niet extreem hoog, denk aan hooguit een euro. De grote YouTubers halen de meeste inkomsten uit reclame voor bedrijven zoals Audible.com. Kortom, er zijn geen concrete cijfers voor €/1000 views.