Hoe kan ik buitenshuis in mijn hotmail komen? Zie toelichting.

Thuis kan ik via Windows Live Mail in mijn hotmail komen, maar niet via Outlook. Buitenshuis kan ik dus ook niet in Outlook komen. Hoe ik buitenshuis in Windows Live Mail kan komen weet ik niet. Op een gegeven moment moest mijn wachtwoord voor Outlook van 6 kleine letters groter worden. Daar is het toen misgelopen. Een kennis van mij heeft geprobeerd een nieuw wachtwoord voor Outlook aan te vragen via het scherm en de telefoon, maar wat hij ook probeerde, het lukte niet. Er moesten teveel hobbels worden genomen. Allemaal veel te ingewikkeld. Welke oplossing hebben jullie voor dit probleem?

8 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je kunt doen:
Maak een nieuw mailadres
laat alles van je " normale" mailadres automatisch doorsturen naar het " nieuwe" .
Buitenshuis kun je dan je mail bekijken.

Stuur eventueel bij mail die van " buitenshuis" stuurt een berichtje mee dat je "huidige afzender" een tijdelijke is en dat je op je oude mailadres beantwoord wilt worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt er ook voor kiezen om je nieuwe mailadres te gaan gebruiken.
In elk geval worden de oude mailtjes doorgestuurd.
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Bedankt! Kan dat echt niet via mijn huidige e-mailadres? Ik heb nog wel een ander slapend e-mailadres. Het heeft dit verschil. De ene, die ik gebruik, is een hotmail.com en de slapende is een hotmail.nl . Die hotmail.nl geeft hetzelfde probleem. Daar kan ik ook niet inkomen.
Amadea
8 jaar geleden
Logisch dat je daar niet in kunt komen, want Hotmail is Outlook geworden. Ga naar https://dub112.mail.live.com en vul daar je oude hotmailadres in.
corzijlstra
8 jaar geleden
Amadea, Als ik die link gebruik, dan moet ik ook een wachtwoord invullen. Die weet ik juist niet. Vroeger had ik bij Outlook een wachtwoord van 6 kleine letters. Toen zeiden ze bij Outlook, dat ze misschien overbeschermend waren. Ze vroegen een groter wachtwoord. Toen ben ik naar Windows Live Mail gegaan. Daar kon ik wel hotmailtjes ontvangen en sturen. Maar binnenkort ga ik met vakantie en ik wil dan ook e-mails kunnen inzien en versturen.
corzijlstra
8 jaar geleden
Waarom moet dat allemaal zo moeilijk? Ik wist mijn wachtwoord van 6 letters wel, maar op een gegeven moment vonden ze, dat het wachtwoord niet goed genoeg was. Ik gebruikte toen Outlook en Windows Live Mail door elkaar heen, totdat ik mijn wachtwoord moest wijzigen. Volgens mij heb ik er toen een poging toe gedaan, maar dat mislukte. Toen gaf iemand mij het advies om met Windows Live Mail verder te werken, omdat dat moderner zou zijn. Hij adviseerde bij voortaan geen Outlook meer te gebruiken.
Amadea
8 jaar geleden
Om je wachtwoord te achterhalen moet je een formulier invullen bij Hotmail. Hiervoor moet je de onderstaande stappen uitvoeren. 1. Ga naar https://account.live.com/pw en geef aan dat je jouw wachtwoord vergeten bent.
2. Vul je Hotmail-adres in en vul de code in die in de afbeelding onder het invoerveld verschijnt.
3. Je wordt nu doorgelinkt naar een andere pagina. Je moet jezelf identificeren tegenover Hotmail. Dit kan met het primair opgegeven e-mailadres of je opgegeven beveiligingsvraag. Selecteer een van deze opties en je ontvangt een beveiligingscode.
4. Vul de beveiligingscode in bij de laatste stap en je hebt jezelf geïdentificeerd. Je kunt nu een nieuw wachtwoord aanmaken en je account herstellen zodat je weer toegang krijgt tot je postvak.
corzijlstra
8 jaar geleden
Ik zou aan de negatieve beoordelaars van het antwoord van Erna55 willenvragen waarom zij dat antwoord niet goed vinden.
Amadea
8 jaar geleden
Misschien omdat het eigenlijk geen antwoord op de vraag is, maar een reactie hoe je het wél kunt oplossen?
Erna55
8 jaar geleden
In de vraag staat bij toelichting : welke oplossingen hebben jullie voor dit probleem ?
corzijlstra
8 jaar geleden
Ook de laatste link van Amadea levert mij niets op. De kennis van mij heeft, ook telefonisch, pogingen ondernomen bij Microsoft. Degene, die hij aan de telefoon had, heeft beloofd een link dor te geven aan mijn hotmail.com adres via Windows Live Mail, Die link bleef uit, zodat ik en hij niets kan uitrichten. Het kan zijn, dat die link is doorgestuurd naar mijn slapende hotmail.nl adres. Mar daar kan ik niet inkomen, want ik weet mijn wachtwoord daar ook niet van.
corzijlstra
8 jaar geleden
Nog iets anders. k krijg niet van alle reacties bericht per e-mail. Hoe kan dat?
corzijlstra
8 jaar geleden
Amadea heeft andere oplossing dan die van Erna55, maar die slaan geen hout. Toch heeft Erna55 2 negatieve beoordelingen gehad. Ik zou nogmaals willen vragen, wie dan wel een andere goede oplossing heeft. Een negatieve beoordeling suggereert toch, dat de beoordeler het beter weet?
corzijlstra
8 jaar geleden
Ik kan in mijn vraag niet te veel letters gebruiken. De rest doet de toelichting. De toelichting kan worden beschouwd als een onderdeel van mijn vraag. Het gaat er om, hoe ik in mijn eigen situatie kan bevorderen, dat ik voortaan buitenshuis weer in mijn hotmail kan komen. Het antwoord van Erna55 is een echt antwoord op mijn vraag. Nadat ik een tijdje terug met het probleem werd geconfronteerd, probeerde ikzelf daar wat aan te doen. Ik noemde toen mijn andere e-mailadres, die niet meer door mij wordt gebruikt, waarnaar een code of zoiets kon worden opgestuurd. Echter, ook van dat e-mailadres weet ik geen huidig wachtwoord. Dus dat schiet niet op.
corzijlstra
8 jaar geleden
Vanavond is iemand bij mij langs geweest, die verstand van dit probleem heeft. Hij heeft jouw antwoord ook bekeken. Hei zei, dat je een juist antwoord hebt gegeven. Die 2 minnetjes waren dus niet terecht. Ik had je een plusje gegeven. Nu krijg je er nog 10 punten bij voor het beste antwoord. Bedankt!