Hoe kan ik buitenshuis in mijn hotmail komen? Zie toelichting.

Thuis kan ik via Windows Live Mail in mijn hotmail komen, maar niet via Outlook. Buitenshuis kan ik dus ook niet in Outlook komen. Hoe ik buitenshuis in Windows Live Mail kan komen weet ik niet. Op een gegeven moment moest mijn wachtwoord voor Outlook van 6 kleine letters groter worden. Daar is het toen misgelopen. Een kennis van mij heeft geprobeerd een nieuw wachtwoord voor Outlook aan te vragen via het scherm en de telefoon, maar wat hij ook probeerde, het lukte niet. Er moesten teveel hobbels worden genomen. Allemaal veel te ingewikkeld. Welke oplossing hebben jullie voor dit probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat je kunt doen: Maak een nieuw mailadres laat alles van je " normale" mailadres automatisch doorsturen naar het " nieuwe" . Buitenshuis kun je dan je mail bekijken. Stuur eventueel bij mail die van " buitenshuis" stuurt een berichtje mee dat je "huidige afzender" een tijdelijke is en dat je op je oude mailadres beantwoord wilt worden. Toegevoegd na 1 minuut: Je kunt er ook voor kiezen om je nieuwe mailadres te gaan gebruiken. In elk geval worden de oude mailtjes doorgestuurd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100