Welke soort Facebook pagina is geschikt?

Mijn bedrijf wil een Facebook pagina maken voor een systeem met een voornaam en gezicht (een virtueel poppetje). Hiermee willen we dit systeem promoten. Is het nu handig om dit als zakelijke account of persoonlijke account te maken? Graag ook de motivatie achter je antwoord.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens de regels mag het geen persoonlijk account zijn omdat je je eigen naam moet gebruiken volgens de regels, als je hier niet aan voldoet kan je account ten alle tijden gesloten worden. Ik zou als ik jou was even de voorwaarden gewoon netjes doorlezen, lijkt me wel zo slim als je als bedrijf gebruik wil maken van social media. Staat zo slordig als je account gesloten wordt om wat voor reden dan ook.