Ik ben al mijn gegevens kwijt van het youtube kanaal maar toch wil ik mijn filmpjes weg hebben, hoe kan ik dat alsnog doen?

Ik ben al mijn gegevens kwijt van het youtube kanaal maar toch wil ik de filmpjes weg hebben
Kan iemand helpen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (1)

Ehh dat is lastig
Je kan proberen dat youtube je een nieuw wachtwoord stuurt...
Je kan ook youtube proberen te bereiken of te mailen om te vragen of zij dat willen doen voor jouw... Moet je wel geluk hebben dat ze je geloven.
Anders kan je nog proberen jezelf te flaggen en hopen dat youtube jouw filmpje eraf gooit

Weet je je E-mail adres nog?!
Je kan dan op"Heeft u hulp nodig" drukken en je email invoeren. Dan fixen ze het voor jouw. Werkt dat niet dan:
Ga dan in je geschiedenis kijken om te zien of je het eerste emailtje dat ze je hebben getuurd nog hebt. Daar staat ook waarschijnlijk je wachtwoord in.

Als je je E-mail niet weet kan je op
Ondersteuning van inloggen van Google
Drukken
Daar helpen ze u mogelijk
Ik hoop dat t lukt!

Anders zie ik geen mogelijke oplossing om de filmpjes te verwijderen.

K hoop dat u hier iets aan heeft