Is het mogelijk om iemand die je geblokkeerd heeft op Instagram toch nog te bereiken?

Iemand heeft me geblokkeerd op Insta, maar ik moet nog steeds iets heel belangrijks uitleggen dat cruciaal is voor ons contact. Ik heb geen andere info, zoals e-mail, telefoonnummer, adres van hem/haar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
28.8K

Antwoorden (2)

Via een gezamenlijk contact. Dus het bericht doorgeven aan iemand die gelinkt is aan jouw Instagram en ook aan dat van hem of haar en géén blokkering daarop heeft.
Amadea
9 jaar geleden
Als die iemand jou geblokkeerd heeft op Instagram is het niet meer mogelijk die persoon via Instagram te bereiken.
Als je met bv een vriendin in contact komt die met jou gelinkt is en ook gelinkt is aan de persoon die jou heeft geblokkeerd, gaat dat bericht niet verder dan naar die vriendin van jouw. Die persoon kan jouw berichten (foto's) op de Instagram van je vriendin niet zien.
Je kunt hoogstens vragen of die vriendin bereid is jouw bericht door te geven via haar eigen Instagram. Als zij verzoekt om een e-mailadres of telefoonnummer dan is dat voor haar gebruik en niet om het aan jou door te geven.
Trouwens, Instagram is niet bedoeld voor het doorgeven van berichten. Het is een social netwerk waarbij je communiceert met beelden. Door middel van foto’s en video’s laat je bijvoorbeeld zien waar je bent of wat je aan het doen bent.