Hoe kan ik het porbleem oplossen dat mijn YouTube upload pagina nog wijzigingen op moet slaan?

Op https://www.youtube.com/upload heb ik een video geüpload. Hij staat er nu al op, maar de upload pagina luidt dat ik hem niet kan sluiten omdat sommige wijzigingen nog niet zijn opgeslagen. Omdat de video nu toch al online staat, vind ik dat best wel vreemd. Ik hoop dat iemand op deze site mij assistensie kan bieden, omdat ik het nu hard nodig heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste,

Op het screenshot mis te zien dat het blauwe balkje nog niet 100% vol is. Je moet wachten tot YouTube de video volledig verwerkt heeft, voordat je de pagina kan wegklikken. Op YouTube is het mogelijk je video te bekijken voordat hij volledig verwerkt is, maar de kwaliteit van de video zal in deze toestand aanzienlijk minder zijn.

Ik hoop dat dit je vraag heeft beantwoord.
-Sebastiaan

Toegevoegd na 1 minuut:
spelfout 'mis' moet is zijn