Hoe kan ik berichten van vrienden in een Facebook Lijst uit mijn nieuwsoverzicht houden?

Voor een bepaalde groep vrienden heb ik in Facebook een aparte lijst aangemaakt. Als ik naar die lijst ga, bij Overzichten, zie ik inderdaad keurig alleen alle berichten van die vrienden. Maar op mijn algemeen nieuwsoverzicht zie ik alle berichten van alle vrienden. Ik zou juist daar de berichten van de vrienden uit die lijst weghouden. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Houd je muis op een bericht van 1 van de vrienden die je wilt verbergen, en klik op het pijltje dat rechtsbovenin het bericht verschijnt. Hier heb je de optie om alles van deze persoon te verbergen uit je newsfeed.

Dit kun je ook instellen via het profiel van die persoon zelf, dan ga je met je muis staan op friends (dacht ik) en dan komt er een dropdown waarbij je het vinkje van 'show in newsfeed' uit kan zetten.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht dat ik dan alle berichten van hen kwijt was. Maar die komen nu keurig in het juiste mapje. Bedankt.