Is het mogelijk om iemand op facebook tijdelijk niet meer te volgen, met de nadruk op tijdelijk?

Het gaan om een verse ex wiens (vele) updates ik liever even niet zie. Is het mogelijk om haar tijdelijk niet te volgen en kan ik dit t.z.t ook zelf weer ongedaan maken?
Ik wil haar niet blokkeren want dan moet ik uiteindelijk zelf opnieuw een vriendschapsverzoek gaan sturen mocht ik haar weer wel willen volgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Je kan aanklikken bij een status update "dit wil ik niet zien" daarna krijg je de vraag of je alles van deze persoon niet meer wilt zien. Dan zeg je ja. Dan blijft ze je vriend alleen zie je haar updates niet meer. Dit kan je later wel weer aanzetten.

Toegevoegd na 9 minuten:
Op de tweede foto kun je zien hoe je dat volgen weer aan kan zetten.
(Op dezelfde manier kan je het trouwens ook uitzetten, maar dan moet je wel eerst naar de pagina van je "vriend" toe.
Plaatje bij antwoord