Hoe stel je dezelfde profielfoto in op facebook als die je had en behoud je alle likes en reacties?

Ik zie ongeveer 3x per week dat een van mijn vrienden zijn/haar profielfoto weer eens heeft veranderd, dit is exact dezelfde foto als die hij/zij hiervoor ook had. Er staat dan bijvoorbeeld .... heeft haar profielfoto veranderd en dan met 4 minuten geleden erbij maar wel 33 reacties en 287 likes! Het kan niet anders dan dat dat dezelfde likes en reacties van de vorige keer zijn. Mijn vraag is: hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.1K

Het beste antwoord

Als je iets als profielfoto insteld, komt het in de map met profielfoto's te staan.
Foto's daarin kun je gewoon weer uitwisselen met elkaar, en dan blijft alles behouden.
Je upload dus niet opnieuw, maar haalt de foto gewoon uit de bestaande map.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je die foto dan uit de map profielfoto's weer instellen als profielfoto?
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja, dat zeg ik in mijn antwoord. Foto's komen in profielfoto map te staan, uit die map haal je het gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt :)