Hoe verifieer ik mijn website?

Ik wil graag op mijn website adverteren, dus heb ik me aangemeld bij zanox.com. Alleen staat er dat ik mijn website moet verifiëren. Dan staat er dit, maar ik weet niet waar ik de hoofdsectie van het indexbestand kan vinden.

Na het afronden van methode 1 OF methode 2 klikt u op "Site verifiëren" om het proces af te ronden.

HTML-metatags

Voer de volgende tag in de hoofdsectie van het indexbestand in op: www..........com

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je indexbestand is de homepage van je website. De HTML tags voor indexering voeg je toe aan het HTML-Headgedeelte van je homepage (waar je ook andere meta-tags plaatst).