Welk password heb je nodig in facebook voor het wijzigen/toevoegen van admin rollen?

Als ik in mijn bedrijfs pagina op facebook een extra admin wil opgeven wordt er na het invoeren om een bevestiging met het facebook password gevraagd. Als ik echter mijn password invoer waarmee ik ben ingelogd, geeft facebook aan dat ik het incorrecte password gebruik. Heb je voor het wijzigen van de admin rollen een ander dan het normalen password nodig? Thanks

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Beheer je de pagina samen met iemand anders?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Yep, 2 personen als manager is de bedoeling.

Het beste antwoord

hallo,

dit is een bug in facebook, wat je moet doen is je huidige paswoord ingeven in kleine letters zelfs al heeft je wachtwoord hoofdletters. dit moet normaal het probleem oplossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Tuto, bedankt voor het antwoord, het is inderdaad gelukt als ik het password met kleine lettes invoer! Thanks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SUper, dit is de oplossing!