Hoe verwijder je dingen van je tijdlijn op facebook die je zelf niet meer kan zien ?

Het gaat om zelf geplaatste dingetjes op de tijdlijn. Deze zijn vanuit de eigen pagina niet meer te zien, maar vanuit een willekeurige fb vriend nog wel die op mijn tijdlijn kijkt. Ook als er wordt gekozen voor de optie "bekijken als" zie je deze berichten. Sommigen als "hoogtepunten" (?) en anderen als gewone berichten.
Omdat ik het vanuit eigen pagina niet zie verschijnen, is er ook niet het bekende driekhoekje waarmee je een bericht kan verwijderen of onzichtbaar maken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je een eigen bericht hebt verwijderd zul je deze zelf al snel niet meer zien, maar bij je vrienden kan het voorkomen dat zei jou bericht wel zien. Dit kan als een vriend bijvoorbeeld zijn newsfeed nog niet heeft gerefresht. Ook kan het even duren voor een verwijdering van een facebook bericht door de server wordt verwerkt.

Wat je kan doen is naar je activiteitenlogboek gaan en vanuit hier checken of je bericht is verwijderd en zo niet kun je deze hier verwijderen. In je activiteitenlogboek kun je gehele activiteit op facebook volgen. Zo kun je per maand, week of dag zien wat je gepost, gereageerd, geliked hebt etc.

Hoe ga je naar je activiteitenlogboek:
-Log in
-Druk op het tandwiel-symbool rechtsboven (waar je normaal op klikt als je uitlogt).
-Je ziet nu een lijst verschijnen met verschillende mogelijkheden zoals help, afmelden, een pagina maken etc. en activiteitenlogboek. Druk hierop.
-Eenmaal in je activiteitenlogboek kun je links kiezen uit verschillende categorien zoals berichten vind-ik-leuks etc. Je ziet dan een lijst met als je vind-ik-leuks, berichten enz. Rechtsboven zie je dus ook dat ''bekende driehoekje'' bij je acties en zo kun je deze verwijderen.