Hoe krijg ik fotos van websites op mijn samsung tablet te zien? Moet ik dan eerst flashplayer installeren?

Mijn moeder heeft een tablet aangeschaft, en die wil graag op funda kijken naar huizen maar kan geen fotos bekijken, ook marktplaats enz. geen fotos te zien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tablet moet de foto's gewoon kunnen weergeven. Misschien staat dit uit in de instellingen van de browser. Mocht dit niet het geval zijn, kun je altijd de browser Google chrome proberen. Deze is te downloaden in de Playstore

Antwoorden (1)

De tablet moet de foto’s gewoon kunnen weergeven. Misschien staat dit uit in de instellingen van de browser. Mocht dit niet het geval zijn, kun je altijd de browser Google chrome proberen. Deze is te downloaden in de Playstore