Hoe werkt vrienden om hulp vragen in Farm Heroes Saga op Facebook?

Ik heb 3 vrienden om hulp gevraagd om verder te kunnen spelen, maar niemand helpt... nu heb ik het net aan een andere vriendin gevraagd (ze heeft speciaal de app genomen op haar facebook) en zij ziet niet dat ik hulp nodig heb om verder te kunnen (er komt niets in beeld, geen melding of wat dan ook). Hoe werkt dit nou? Ik wil graag verder spelen zonder gold bars te hoeven kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Nog een keer je vriendin een verzoek sturen, soms lukt het niet in één keer. Het wil ook wel eens helpen als zij even uitlogt en dan opnieuw inlogt. Feit blijft wel dat je dan nog 2 vrienden nodig hebt om jou te helpen