Internet wifi valt steeds weg op mijn imac waarom ?

Ik heb een Motorola modem van ziggo en heb daarop een sitecom router aangesloten. Binnen heb ik een laptop deze werkt perfect maar op mijn kantoor valt plm. 5 keer per dag het Wi-Fi signaal weg ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja dat moterola modem is al een oudje, je zou eens kunnen informeren bij ziggo of je een nieuwe kan krijgen ?
Dat allereerst:
Voor de rest kunnen we zo niet bepalen waar het nu aan ligt, afstand tot de sitecom magnetische velden ? zet iemand iets aan dat stoort of iets dergelijks ?
koelkast/vrieskast die stoort op automatisch sensor etc etc (zet je sitecom eens op een andere plek ?)
je kan overwegen toch een draad verbinding te maken voor een imac op vaste plaats
is altijd beter dan draadloos en sneller ook.

vraag: valt je signaal sterkte helemaal weg of alleen je verbinding met internet ?

sosm heb je geen internet maar is het signaal van je wifi gewoon groen
dat is wel een verschil in het ene geval is het signaal tussen je mac en sitecom weg
in het ander geval is je moterola zijn internet signaal kwijt en werkt al het ander prima.
werkt de laptop wel op de plek van de imac ?
veel meer vragen dan antwoorden denk ik maar hopelijk helpt dit om je probleem
te analyseren en te verhelpen ?