Ga naar de site www.youtube.com

Log in op het account waarvan je het filmpje wilt verwijderen.

Rechtsboven in je scherm staat een pijltje naar beneden (zie rood vierkant rechtsboven)

Klik daar op dan komen er meerdere opties klik dan op videobeheer (ander rood vierkant op de afbeelding) en dan zie je daar je films die je hebt op youtube hebt gezet en dan kan je ze verwijderen.

~Ameno~
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik neem aan dat u bedoelt dat het een filmpje is die u zelf geüpload hebt. als u dat bedoeld hier een paar stappen

1. log in met uw Gmail account of youtube account
2. u bent als het goed is nu ingelogd
3. naast de zoekbalk en dus naast het vergrootglas ziet u een balk met uploaden als u op de knop drukt met het pijltje naar beneden naast de knop uploaden ziet u als u op het pijltje heeft geklikt 3 mogelijkheden

- dashboard
- videobeheer
- en analyse

klik vervolgens op de middelste knop ''videobeheer''
u ziet nu al uw geüploade video's en naast uw geüploade video's staat een balk met ''bewerken'' eigenlijk weer dezelfde knop als de knop uploaden klik nu vervolgens weer op de pijltjesknop naar beneden naast de knop uploaden
u ziet nu opnieuw weer een aantal mogelijkheden

- informatie en instellingen
- verbeteringen
- audio
- aantekeningen
- ondertiteling
- MP3 downloaden
- promoten
- en helemaal onderaan ziet u de knop ''verwijderen''

u kunt het op 2 manieren doen
1. of u klikt op de knop verwijderen youtube vraagt dan de bevestiging of je zeker weet dat je het filmpje wilt verwijderen zo ja dan drukt u op ''ja, verwijderen''

2.of u kunt eerst meerdere video's selecteren dan bovenin onder uploads dan acties pijltje omlaag aanklikken naast acties en dan de eerst knop van boven aanklikken en vervolgens vraagt youtube opnieuw als bevestiging of je de video echt wilt verwijderen of niet klik vervolgens op ''ja, verwijderen''

succes ermee!!!