ik wil mijn films online opslaan.. iemands enig idee waar ik dat kan doen?

ik ben heb veel films dus heb ook zeker wel 2 tb nodig.. dit wil ik allemaal wel gratis doen.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
Zoveel opslagruimte gratis? En dan nog eens voor illegale films opslaan? Gaat je niet lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet ze gewoon op schijfjes.........

Antwoorden (3)

Haha,
Dat is niet mogelijk.
Maar voor het kleine bedrag van 7 euro per maand kan je bij http://www.justcloud.com onbeperkt file hosting krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk is geen enkele internetdienst gratis. Je betaalt altijd, al is het niet altijd financieel.

Ik denk dat je voor 2 TB best je eigen voorzieningen treft (nas of server bereikbaar vanaf internet). Vraag je ook af waarom je het online wil opslaan.

Weet ook dat zelfs met het snelste kabelabonnement het minstens 2 dagen duurt eer 2 TB online staan. Bij een trager abonnement loopt dat al snel op tot 10 dagen of meer.

In vergelijking met je eigen netwerk: als je het een beetje slim aanpakt en je bouwt een snelle server (welke buiten aanschafkosten bovendien volledig gratis is, tel op abonnement naast wat je er meer aan hebt) geniet je van gigabitsnelheid, Dwz: na 5 uur staan die 2 TB op je server.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je heel erg veel moeite doet kan je "gratis" 2 TB opslag krijgen bij Baidu.

Op deze website staat een uitleg hoe je te werk moet gaan:
http://www.taigeair.com/how-to-get-2tb-with-baidu-pan-disk-for-free-for-life/

Toegevoegd na 1 minuut:
En bij Tencent krijg je 10 GB "gratis"
http://www.weiyun.com/act/10t-en.html?WYTAG=weiyun.portal.index