hoe kan ik mijn youtube video beschikbaar maken op mobiele apparaten?

Soms als ik een video op youtube zet en ik hem op mijn mobiel wil kijken zecht ie dat ik mijn video niet beschikbaar heb gesteld voor mobiele apparaten en dat ik hem later op een pc moet kijken! hoe kan ik deze instelling aanpassen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Dat gaat niet, dat is waarschijnlijk omdat je een liedje als achtergrond gebruikt waar auteursrechten op staan. Omdat er op een mobiel geen advertentie's (kunnen) worden geplaatst, worden die filmpjes meestal niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten.
Want zonder advertenties kan Youtube de rechten niet betalen aan de auteur van de liedjes...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er was een manier om de desktop versie van de video op te vragen waardoor het wel af speelde. Helaas werkt niet altijd meer, maar het valt nog steeds te proberen.

Zie video

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=qsdnyFnVA6U

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=qsdnyFnVA6U