kan ik zien op welke websites ik me heb aangemeld?

ik heb een oud email adres terug gevonden en graag zou ik willen weten of er een manier is of je kan zien op welke websites ik sta aangemeld met dat account. het is zo lang geleden dat ik amper weet waar ik allemaal op zat en altijd leuk om herinneringen terug te halen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, want emailadressen staan in een beveiligde database van de desbetreffende site, het zou schending van privacy zijn als je daar zomaar toegang tot hebt.
Ritsuka