waar vind ik mijn eigen wpa2 sleutel terug ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke soort router heb je?

Het beste antwoord

ga naar u netwerk centrum en klik op uw verbing klik op eigenschappen en daarna op beveliging daarna op wachtwoord weergeven en tadaaa !!

het kan ook mogelijk zijn dat het staat onder op uw router
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In je router. Die kan je bereiken door het adres van je router in te tikken in adresbalk van je browser. En daarna het wachtwoord van je router in te tikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook kan je even in je laptop of mobiel kijken, waar je het ww in moet vullen, vaak kan je dan wachtwoord tonen aanvinken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoogstwaarschijnlijk op de achterkant van je router ?
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+als je het nooit veranderd hebt is dat de makkelijkste.
Ritsuka
10 jaar geleden
vaak wel ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij niet hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@WDHGBS En daarmee maak je capthavoc's uitspraak nog kloppender dan hij al was :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MrTomaat, bij mijn router staat er niks op de achterkant, al sinds aankoop in 2009.