Hoe kun je iemand in je hoofdlijst van je chat op facebook plaatsen?

Er is altijd een klein lijstje met mensen waarmee je veel chat hoe kun je meer mensen bij dit lijstje doen
(Meer met de gene praten die ik in het lijstje wil is geen optie)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bovenon het lijstje staat Bewerken. Als je hierop klikt kun je je favorieten bewerken. Deze personen komen dan helemaal bovenin de lijst te staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geloof het niet, dit is enkel een 'handigheidje' voor jou en levert voor de ander niks op. Wanneer je de vriendschap verandert naar bijvoorbeeld goede vrienden dan wel, maar dit heeft dan weer niks met chat te maken.