Weet iemand hoe CJP twitterbingo werkt?

CJP organiseert een spel met prijzen op twitterbingo.cjp.nl en ik vroeg me af wat de bedoeling van het spel is. Je moet je aanmelden met je twitteraccount, maar plaatsen ze tweets voor je, zonder toestemming?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Op het moment dat je een tweet van @CJPnl voorbij ziet komen met daarin de naam van een festival en de hashtag #twitterbingo? Dan zou het zomaar eens kunnen dat dit festival bij jou op je persoonlijke bingokaart staat! Klik op het linkje in de betreffende tweet en je wordt doorgestuurd naar jouw bingokaart. Staat de naam van het festival erop, dan kun je 'm afstrepen en ben je weer een stap dichterbij een Bingo (rijtje vol) of een SuperBingo (hele kaart vol)!
LET OP: JE KUNT DUS ALLEEN EEN FESTIVAL AFSTREPEN ALS JE EERST OP DE BETREFFENDE LINK HEBT GEKLIKT EN JE BINGOKAART OPNIEUW IS GELADEN!
Vanaf 6 juni 2013 vinden er vier rondes plaats, per ronde krijg je een nieuwe Bingokaart en wordt er om een nieuwe hoofdprijs gespeeld. Alle deelnemende festivals en te winnen prijzen vind je verderop in deze app.

------------------------------------

Het antwoord op je "2e" vraag:
Ja, CJP Twitter Bingo verzend zowiezo bij je aanmelding een tweet, en daarna verzenden ook nog een paar tweets.