Hoe kan ik mij uitschrijven bij de App van Lexa??

"Heb m'n via IPhone/AppStore aangemeld als lid, maar kan m'n account niet opzeggen via m'n foon. Al staat in de app zelf dat het wel moet kunnen via 'instellingen' Maar dit kan dus niet.
Ook op de normale website inlog kan ik niks, krijg gelijk de betaalsite! Ik had dus al betaald! Heel vreemd. Heb een mail gestuurd, maar nog niks geen reactie gehad.
Weet iemand hoe ik dit kan stoppen, of ze telefonisch kan bereiken???

Zoeken op Google en levert niks bruikbaars op. Ook eventuele tel.nr's niet.
BVD!!"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dit zou via iTunes op de pc gedaan moeten worden. Log in op de iTunes store en ga naar je account instellingen. Onderaan deze pagina kun je je abonnementen vinden en uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heyjj!
Bedankt zeg!! Is gelukt!:-)