Kan je zien hoe vaak je facebook pagina wordt bekeken?

Dus niet "WIE" je pagina heeft bekeken... Want als je dat zou kunnen doen, zou het een mooie boel worden... Maar kan je wel zien of je Facebook pagina überhaupt wordt bekeken? En hoe vaak?

Dat lijkt me eigenlijk wel een reële functie, want de gene die op je pagina kijken worden zo niet "ontmaskerd" maar je weet wel of je pagina vaak wordt bekeken...

Hopelijk weet iemand het antwoord, en zijn er eventuele plug-ins of apps op Facebook waarmee je dit kunt bereiken...

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

als je dit doet (zie afbeelding) zie je een lijst met linken. Die 1e link moet je dan kopieren (volgens mij, het was al een tijdje geleden). de 1e in de lijst is je grootste stalker, de 2e die erna en de 3e die daarna

Toegevoegd na 1 minuut:
je ziet dan dus wel wie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Volgens mij werkt dit niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgens mij ook niet
Ritsuka
10 jaar geleden
dit werkt niet, je kunt wel de page source kijken, maar het woord 'orderedfriends' komt daar totaal niet in voor.
Dus dit is nep.
Op je persoonlijke Facebookpagina kun je niet zien hoeveel mensen je pagina bekeken hebben, deze optie bestaat gewoon niet.

Wanneer je een Facebook fanpage hebt en je hebt meer dan 30 likes dan komt er een hele reeks statistieken vrij. Als je dan op je fanpage bij statistieken op alles weergeven klikt en je kiest het tab bereik dan zie je een grafiekje staan met paginaweergaven.

Let op, je facebook profielpagina is niet hetzelfde als een fanpage. Apps e.a. trucjes die beweren dat je kan zien hoeveel mensen je pagina bekeken hebben of wie enz. Zijn (net als bovenstaande antwoord) hoogstwaarschijnlijk een scam of een hoax.