vroeger zag ik met Google chrome de 6 meest bekeken websites, maar nu krijg ik Delta search, hoe kom ik daar vanaf?

mensen raden vaak aan om op de steeksleutel te klikken, maar die heb ik niet in beeld

Toegevoegd na 10 minuten:
ik wil dus ook me meest bezochte pagina's terug

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die is veranderd in drie streepjes rechtsboven in beeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jaaa, dus hoe kan ik het nou veranderen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Instellingen
Bij opstarten (google.nl)
Zoeken (google)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heb ik allemaal, maar ik wil me meest bezochte pagina's terug
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
extra
extensies (kijken of ie daar zit) anders nog windowsknop
programma's en onderdelen (daarna op instellingen als je w8 gebruikt)
delta search verwijderen

Antwoorden (3)

Het is een virus als je iets hebt gedownload je kunt het uitschakelen . helemaal rechtsboven klik erop ga naar instellingen en Zet Delta search uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je naar google gaat krijg je automatisch sears je gaat naar die drie streepjes rechts boven en dan naar nieuw tabblad en daar zit de meest bezochte pagina’s alleen moet je dat elke keer doen als je google opent want ik heb ze daar 8 stuks maar kan het niet vastzetten maar mijn meest bezocht staan er op en blijven er op

Toegevoegd na 5 dagen:
de drie streepjes rechts boven aanklikken dan zie
je bij opstarten staan
De pagina 'Nieuw tabblad' openen
Verder gaan waar ik ben gebleven.
Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen. Pagina's instellen

dan vink je aan De pagina 'Nieuw tabblad' openen
dan als het goed is heb je de meest bezochte pagina’s
die van mij zijn terug en ik open er ook mee

Toegevoegd na 5 dagen:
sorry ik vergeet er bij te zeggen dat je naar instelling moet gaan en dan
moet je hebben opstarten en dan de rest doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een of andere vage tweak die je mee hebt geeinstalleerd met een programma, ik heb dat gehad met AVG. Kreeg je ook een standaard search engine ingesteld