vroeger zag ik met Google chrome de 6 meest bekeken websites, maar nu krijg ik Delta search, hoe kom ik daar vanaf?

mensen raden vaak aan om op de steeksleutel te klikken, maar die heb ik niet in beeld

Toegevoegd na 10 minuten:
ik wil dus ook me meest bezochte pagina's terug

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is een virus als je iets hebt gedownload je kunt het uitschakelen . helemaal rechtsboven klik erop ga naar instellingen en Zet Delta search uit

als je naar google gaat krijg je automatisch sears je gaat naar die drie streepjes rechts boven en dan naar nieuw tabblad en daar zit de meest bezochte pagina’s alleen moet je dat elke keer doen als je google opent want ik heb ze daar 8 stuks maar kan het niet vastzetten maar mijn meest bezocht staan er op en blijven er op Toegevoegd na 5 dagen: de drie streepjes rechts boven aanklikken dan zie je bij opstarten staan De pagina 'Nieuw tabblad' openen Verder gaan waar ik ben gebleven. Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen. Pagina's instellen dan vink je aan De pagina 'Nieuw tabblad' openen dan als het goed is heb je de meest bezochte pagina’s die van mij zijn terug en ik open er ook mee Toegevoegd na 5 dagen: sorry ik vergeet er bij te zeggen dat je naar instelling moet gaan en dan moet je hebben opstarten en dan de rest doen

Het is waarschijnlijk een of andere vage tweak die je mee hebt geeinstalleerd met een programma, ik heb dat gehad met AVG. Kreeg je ook een standaard search engine ingesteld

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100