Is er een 'app' voor hotmail voor op het bureaublad van pc?

Ik vind het handig om een pop-up (eventueel met geluidje) te krijgen als ik mail heb. 'Vroeger' had ik om die reden altijd msn aanstaan...

Iemand een idee of dat of één of andere manier kan. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan heel goed met Windows Live Mail, zie:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-other-programs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt PopPeeper installeren: dat is een programmaatje waarop je al je e-mailaccounts kunt laten binnenkomen. (Maar je kunt het natuurlijk ook voor één account gebruiken).

Zodra er e-mail binnenkomt, krijg je op je beeldscherm een melding te zien van het aantal ontvangen berichten en zie je in één oogopslag op welk account ze zijn binnengekomen.