Hoe verstuur ik een afbeelding mee met een berichtje in het nieuwe Skype messanger van MSN?

In het 'vroegere' MSN zond ik regelmatig foto's mee met de berichtjes die ik naar mijn vriendenlijst verstuurde.

Ik heb onlangs MSN met Skype gedownload en zie deze mogelijkheid niet meer terug.

Iemand een idee hoe ik dit alsnog kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als allereerst is skype niet nieuw.
Antwoord: je zoekt gewoon de map op je computer op waar het instaat, je selecteert de foto en je sleept hem naar de chat.
Als het goed is wordt hij verstuurd (tenminste bij mij.)