Kan iemand anders dan mij, mijn foto`s op Facebook taggen? Waarschijnlijk een hacker.

Een vriend van mij op facebook stuurde mij een prive bericht. Was een beetje een raar bericht. Heb korte antwoorden gegeven. Dacht dat het die vriend van mij was. Hij ging erna mijn foto`s op mijn Facebook taggen. Heb gevraagd of hij dat weg wilde halen. Heeft hij/zij ook gedaan. (wat bleek zijn Facebook was gehacked volgens hem. Hij typte ook mee aan het eind van: ik ben dit niet.) Diegene heeft ook gezegd dat hij/zij niet die vriend was.

Nou is mijn vraag:
Is het dus mogelijk dat diegene zijn Facebook gehacked heeft en bij mijn tags aangepast heeft?? Of neemt die vriend mij in de maling en kan dit helemaal niet.

P.s, Is het allemaal niet duidelijk vraag gerust om meer uitleg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Wanneer jij een foto op Facebook zet, kun je je vrienden taggen als zij op die foto staan. Sinds een tijdje heeft Facebook een nieuw beleid: Wanneer een ander jouw foto wilt taggen, zul jij die tag eerst moeten goedkeuren. Als je dit niet doet, word de foto niet getagd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je vriend echt gehacked is zoals hij zegt, maar het is inderdaad wel mogelijk dat een facebookvriend zichzelf of iemand anders in jouw foto tagt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik al begrepen. Gelukkig zag ik ook dat ik het zelf ongedaan kan maken. Blijft wel vaag.