Hoe zorg ik dat mijn organisatiepagina op Facebook beter gevonden wordt?

Ik beheer een Facebook pagina voor een non-profit organisatie. Deze is volgens verschillende mensen niet goed vindbaar, ook al heeft de pagina een hele logische naam (dezelfde naam als de vereniging) en heb ik de beschrijving netjes ingevuld.

Kan ik nog iets aan de pagina doen zodat hij beter gevonden wordt als mensen binnen Facebook op zoek zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Je kaan via facebook reclames over je pagina laten maken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou kunnen vragen of leden van de vereniging de pagina liken en/of sharen op hun persoonlijke pagina. Op die manier bereik je een nog groter netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een facebook pagina met 4500 leden wat ik doe is vrienden uitnodigen om mijn pagina te liken en ook s4s met andere paginas dat is share for share. En veel actief erop zitten zoals fotos uploaden en statussen zetten want dan liken mensen dat en kunnen andere mensen dat zien maar moeten wel grappig zijn anders liken ze dat niet.