email: yahoo.com is ineens heel anders, kan ik terug naar de oude versie ?

van de ene op de andere dag is yahoo totaal anders. niet fijn. kan ik terug naar de oude vertrouwde versie...?

ik ben digibeet, graag de uitleg in jip en janneke taal voor een 4 jarig kind!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan een nieuwe layout zijn zoals hier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja. ik ben hier ook niet erg blij mee! niet overzichtelijk, eindeloos zoeken.

Het beste antwoord

Je kunt terug naar classic mail als je de resolutie van je beeldscherm zo klein mogelijk zet.
Als dit niet werkt kun je het doen als je yahoo mail opent met Internet Explorer 6, die ondersteunt de nieuwe mail niet en kun je kiezen voor de classic. (vind ik ook veel beter)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klinkt goed @azerty, maar hoe zet ik de resolutie van ´t beeldscherm zo klein mogelijk ?
of hoe open ik de mail in inter explorer 6 ? HOE doe ik dat ? ik ben digibeet weet je nog ?